عشق با آدم چ کارا ک نمیکنه!!!


My Dreams

I Want To Save A Part Of My Life In This Weblog

 گاهی فقط بوی یک عطر

شنیدن صداش

 

خوندن اخرین smsش

 

یک تشابه اسم ،

 

برای چند لحظه !

 

باعث میشه دقیقاً احساس کنی ….

 

!!که قلبت داره از تو سینه ات کنده میشه 

 

مگه نه؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت23:01---2 اسفند 1391
تو که نزدیک ترین دوستمی تازه فهمیدی من عاشقم؟!یه جوری میگی انگار از حسم خبر نداری و دفه اوله که میشنوی...!
پاسخ:ن...میدونم چقدر عاشقی..


محمدحسین
ساعت21:49---1 اسفند 1391
بله

mahya jooooooooooooooooooooon
ساعت16:19---1 اسفند 1391
mobarak bashe!!!!!eyvall!bazam b harry sar bzan!montazeramaaaaaaaaa!!!!!

arash
ساعت23:36---29 بهمن 1391
سلام وبلاگ خوبی داری من تورو لینک میکنم توهم خواستی منو لینک کن ارشم حق من و تو این وبلاگ جدیدمه به وبلاک منم سربزن نظر بده منتظرتم

نفس
ساعت21:39---25 بهمن 1391
آره سارایی...واقعا همینجوریه...حتی گاهی توهم میزنم بوش داره میاد!از تو میپرسم تو هم داری بو عشق منو حس میکنی یا فقط من...؟؟
پاسخ:پس تو هم درکش میکنی... چ خوب.. توهم عاشقی..


نفس
ساعت21:32---25 بهمن 1391
آره سارایی...واقعا همینجوریه...حتی گاهی توهم میزنم بوش داره میاد!از تو میپرسم تو هم داری بو عشق منو حس میکنی یا فقط من...؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,| 6:3 PM |Sara| |


[-Design-]